Asunto:Re: [aulainf] RE: Equivocat
Fecha:Martes, 3 de Abril, 2007  11:44:11 (+0200)
Autor:Miquel Escarrà <miques @..com>
En respuesta a:Mensaje 19127 (escrito por Xavier Sala)

En/na Xavier Sala ha escrit:
> Bé, no volia deixar estar aquesta discussió perquè la considero un
> tema perdut, però el teu missatge m'ha fet tornar a repetir alguns
> arguments.

> Doncs a mi també em molesta que algú demani com ho pot fer per cometre
> un delicte i a tothom li sembli bé. I a més a mi, perles com aquestes
> em semblen de més mal gust que la frase del Ferrari (que crec
> encertada encara que molesti):
>
> "Respecte a les ironies absurdes, només dir que per la meva part les
> ignoro com si no fossin ningú" "Sobree el catxondo del Ferrari el
> [...]
Hola,

Tot i els creuaments estranys el els missatges crec que comparteixo la
teva opinió i la queixa.

Aquí hi ha un senyor que vol pontificar. En Ramon ens demana que no
perdem el temps, que qui sigui lliure de pecat llenci la primera pedra,
etc, etc. A més pontifica científicament que el programari lliure és a
anys vista del programari privatiu piratejat o sense piratejar (àlies
PPP / PPSP).

La setmana passada, a l'institut vaig tenir ocasió d'haver d'engegar un
Word, Déu me'n guard d'anar tan avançat. Tot sovint amb l'OpenOffice
corregeixo les gatades de preparació de documents que fa gent molt
preparada per al PPSP i gens engatada. Déu me'n guard de tornar a
aquelles cavernes.

Al·ludeixes,Xavier, al compromís ètic com a part de la nostra professió.
Jo també, i ho he fet en altres missatges.

No m'agrada tampoc, d'en Ramon, que amb les seves sentències cafeteres
posi tothom qui no es troba al seu costat com a gent que perd el temps i
que viu fora de l'àmbit que ell viu. NO necessitem que ens recordi ni
qui som ni qui és.

I també, Xavier, a vegades penso que és perdre el temps, dedicar-nos a
respondre missatges d'aquest tipus. I no crec, com dius, que sigui una
guerra perduda (la d'en Ramon potser sí): encara que , l'Ajuntament de
Berlín, els Ferrocarrils Alemanys i l'Administració Francesa, ...a ulls
d'altra gent siguin una colla de sòmines que s'han passat al Linux i al
PL, jo m'hi quedo al costat.

I al meu missatge no hi ha sarcasme.

Miquel