Asunto:Re: [aulainf] Apagada de cop d'un ordinador
Fecha:Domingo, 1 de Abril, 2007  20:28:28 (+0200)
Autor:Rafel Tricas <rtricas @....cat>
En respuesta a:Mensaje 19114 (escrito por Enric Buchaca SolÚ)

Potser no és el cas per˛ jo m'he trobat en dos ordinadors diferents amb
aquest problema.
En tots dos casos es va resoldre el problema netejant el ventilador i el
radiador que hi ha a sobre del microprocessador. Vaig utilitzar un
pinzell i un aspirador.
S'ha d'anar en compte si treus el ventilador ja que porta una pasta
conductora que s'ha de reposar. Pots cremar el xip i la placa si poses
el ventilador sense res. Hi ha molts ventiladors que quan els compres
nous ja la porten incorporada en forma s˛lida al radiador i es fon quan
s'escalfa el xip.
Rafel