Asunto:Re: [aulainf] Avís molest de programa pirata.
Fecha:Domingo, 1 de Abril, 2007  19:47:51 (+0200)
Autor:Artur Guillamet <aguillamet @...........org>

Hola de nou.
Bé, ja he acabat de recuperar l'ordinador en questió, grÓcies als vostres
ajuts he pogut descarregar el programa que hem vau indicar, per˛, amb
l'extensió .rar (hem va costar una mica de trobar ja que sembla ser que per
imposició de microsoft, en molts llocs havien prohibit la seva descarrega),
també li vaig haver de passar l'antivirus i els programes antispyware, així
com l'xpy per eliminar els programes tipus kazaa, emule's i messenger's i
similars.
Al final, despres de dos dies, sembla que l'ordinador torna a estar
mitjanament operatiu i funcional. Aix˛ si, tal com fem molts de nosaltres,
li he fet una copia de seguretat amb el ghost i li he posat el congelador,
per evitar que d'aqui dos mesos torni a estar igual.
Val a dir que justament han estat les actualitzacions gratuites de microsoft
les que provocaven bona part de l'alentiment de l'ordinador, en eliminar-
les, els programes han tornat a la "normalitat". Li he recomanat al company
que no accepti mes actualitzacions.
Només agrair-vos les vostres aportacions "positives".

Respecte a les ironies absurdes, només dir que per la meva part les ignoro
com si no fossin ningú. No es el meu tarannÓ respondre a aquestes
aportacions tan estŔrils. Només us podria dir, i, qui sap si es així, que
tot pugui ser conseqŘŔncia del que s'indica en aquesta pÓgina:
(http://support.microsoft.com/kb/926333). Per tant, qui pot tenir la certesa
(tret del propietari) que quan una actualització de microsoft et diu que
tens el programa pirata, aix˛ sigui veritat.
--
Salutacions.
Artur.