Asunto:Re: [aulainf] Apagada de cop d'un ordinador
Fecha:Domingo, 1 de Abril, 2007  19:55:27 (+0200)
Autor:Artur Guillamet <aguillamet @...........org>
En respuesta a:Mensaje 19114 (escrito por Enric Buchaca Solé)

Per si et serveix, et puc dir dos casos en que em vaig trobar en una cosa
similar:
1.- Un cable de dins l'ordinador estava entre les aspes del ventilador de la
cpu. El ventilador no girava i al cap d'una estona de treballar, per
escalfament de cpu, l'ordinador es quedava bloquejat i s'havia de
reinicialitar al cap d'una estona per esperar que es refredi. Solució:
treure el cable.
2.- L'ordinador era vell i el ventilador de la font d'alimentació estava
bloquejat pel pols i no girava. La font s'escalfava i saltava la seva
protecció interna, per reiniciar haviem d'esperar a que es refredes.
Solució: Vārem canviar el ventilador.
Qui sap si el teu problema es similar a algun d'aquests?

--
Salutacions.
Artur.