Asunto:[aulainf] Apagada de cop d'un ordinador
Fecha:Domingo, 1 de Abril, 2007  18:51:35 (+0200)
Autor:Enric Buchaca Solé <ebuchaca @....cat>

Tinc un ordinador que s'apaga DE COP  (sense reiniciar-se, sense cap
avís previ ni pantalla blava), d'igual manera que si se'n hagués anat la
llum. A vegades hi puc treballar fins i tot hores i va bé, d'altres
vegades passa més sovint ... El problema no sembla ser de software, ja
que em passa tan en Windows XP com en W98
Un cop s'ha apagat he d'esperar una estoneta, desendollar la font
d'alimentació, tornar-lo a endollar i ja puc tornar a engegar l'ordinador.
He canviat placa de vídeo, memňria ram, font d'alimentació  i sembla que
no en són la causa
1)A algú li ha passat quelcom semblant i em pot donar alguna pista?
2)Creeu que pot ser el microprocessador o més aviat la placa base?
3)Algun suggeriment?