Asunto:Re: [aulainf] equivocat
Fecha:Domingo, 1 de Abril, 2007  12:07:54 (+0200)
Autor:Rafel Tricas <rtricas @....cat>

Hola Martí,
Jo si que crec que aquest és un bon f˛rum. És un bon lloc d'intercanvi
d'idees i hi predomina el respecte. No hem de confondre dissentir amb
ofendre.
La comparació amb robar un cotxe pot ser més o menys afortunada, per˛ és
cert que voler utilitzar Windows sense pagar no és legal. Crec que cal
defensar el programari lliure i l'argument de la legalitat no és banal.
Personalment, porto dos anys utilitzant i provant de donar difusió al
programari lliure, de dilluns a diumenge. No sense dificultats i
entrebancs. L'única raó que encara m'obliga a mantenir un Windows a casa
(legal) és que tinc una impressora Oki que no puc utilitzar des de
Linux. Vaig demanar ajuda a Oki i em varen contestar que no era política
de l'empresa donar informació tŔcnica sobre les seves impressores. Si
que la donen, per˛ no a tothom. Ja m'agradaria entendre quŔ en treuen
d'aix˛.
Argumentar en contra de Linux i el programari lliure és com voler
oposar-se al reciclatge. Es clar que és més c˛mode no reciclar!
Per defensar el dret de tothom "de poder utilitzar el programari que
cregui més adient" cal que ens esforcem en trencar les barreres que
actualment dificulten l'ús de Linux i el programari lliure en general.
En aix˛ també estem d'acord.
Una salutació cordial,
Rafel Tricas