Asunto:Re: [aulainf] equivocat2
Fecha:Domingo, 1 de Abril, 2007  07:42:53 (+0200)
Autor:Miquel EscarrÓ <miques @..com>
En respuesta a:Mensaje 19106 (escrito por marti)

En/na marti ha escrit:
> Hola
>
> Si bé per una part crec que el programari hauria d'estar a l'abast de
> tothom d'alguna manera, també crec que la filosofia de la
> socialització d'aquest no és de moment del tot possible.
>
> Fa molts anys que estic immers en la informÓtica i tots tenim i ens
> creem unes necessitats que avui per avui no ens dona el programari
> linux incl˛s et diré "que a qual peor".
>
> Fa poc que he tingut una experiŔncia ven de prop, professor que estava
> utilitzant encara W98 per fer quatre coses ha volgut trencar motlle,
> [...]
Martí,

Passa per aquest lloc (http://www.novell.com/linux/meetlinux/) i mira't
una estoneta els vídeos (tens dues possibilitats de visualització i
suposo que qualsevol reproductor els podrÓ carregar).

Quant a les idees que exposes en aquest missatge i anteriors, si les
seguíssim arreu, jo podria agafar qualsevol cotxe que em trobés pel
carrer i anar on volgués, especialment si tingués al davant una colla
d'alumnes? Quina diferŔncia hi ha entre la propietat intelĚlectual i la
propietat material?

El que compta és que al Linux un/una esperantista podrÓ, si vol,
reproduir escriptoris en esperanto. I que la comunitat (Estat,
Autonomia, una mica de tots nosaltres) no necessita gastar-se les
quantitats de diners que corren soterrades pels escriptoris dels
ordinadors: passa comptes, mira't un escriptori windows (Mac, per quŔ
no?, no traíssim gent que cal recordar) i comenša a comptar, per les
icones, quant costa el programari, i amb sinceritat total digues a
l'alumnat que t'has hagut de gastar ZZZZZZ Ç. Qui els hi ha posat,
aquests diners?

No són un valor educatiu, la integritat i la sinceritat?

Miquel