Asunto:RE: [aulainf] equivocat
Fecha:Domingo, 1 de Abril, 2007  01:52:08 (+0200)
Autor:Ramon Āvalos i Calomarde <ravalos @....cat>

Vinga, Martí. No t'ho agafis malament...

Hi ha molta gent a la llista que mira d'ajudar els altres en el quefer
quotidiā dels mestres, que intenta ensenyar informātica i amb informātica, i
que prioritza els aspectes didāctics i la millora de la qualitat de
l'ensenyament més enllā de fonamentalismes reduccionistes a l'entorn d'un o
altre programari...

Vaig llegir la resposta, al meu entendre innecessariament sarcāstica, que ha
motivat el teu emprenyament i, quč vols que et digui, a mi de vegades també
em cansa tanta insistčncia amb aixō del PL. Jo també el faig servir, perō
per a mi no és cap prioritat absoluta i sé, com tu, que ni de lluny estā
encara a l'alįada del privatiu i que de cap manera es pot fer tot el que fem
amb Windows sense acceptar algunes renuncies importants. Pensa també que
alguns dels 'apostols' de la llista –equivocats o no– al cap i a la fi ho
fan amb la millor intenció i dediquen temps i esforį a una causa en la que
creuen fermament. Potser ens fa falta més debat i ens sobren 'salvadors' amb
poca educació.

De tota manera aquesta llista és una bona eina que, tot i que ha viscut
temps millors, pot fer–nos encara molt bon servei a tots. Em solidaritzo amb
la teva resposta i demanaria a tothom més tolerāncia, menys paternalisme i
més correcció amb les formes.

Una encaixada, Martí.

Ramon