Asunto:[aulainf] Re: SOS reinstalar serveis de windows
Fecha: 30 de Marzo, 2007  22:15:51 (+0200)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <josep @.......cat>

Pep,

Tens un problema relativament freqüent.

El teu servei d'impressió t'està caient degut a algun driver d'impressora que
dóna problemes.

Vàries coses a fer:

[Inicia][Tauler de Control][Eines d'administració][Serveis][Cola de impresión]

Aquí pots mirar d'iniciar el servei ... a veure què passa ...

També pots anar a [Recuperación] i posar [Reiniciar el servicio] a la casella de
[Siguientes errores]. És una manera de forçar que sempre es reinicïi.

Finalment mira de treure el driver que hagis posat anant a [Carpeta
d'impressores][Fitxer][Propietats del servidor][Controladors]

Sort!

De totes maneres, jo evitaria tenir servidors Windows. En el meu centre vam
començar a foragitar-los l'any 2000 i força bé que ens va no tenir-ne. De fet,
només en tenim un perquè el necessitem per al gestor de llicències d'AutoCAD.

Salutacions,

Josep Pujadas