Asunto:Re: [aulainf] SOS reinstalar serveis de windows
Fecha:Viernes, 30 de Marzo, 2007  23:52:35 (+0200)
Autor:Joan Roqué (Jazztel) <joan.roque @...............es>
En respuesta a:Mensaje 19085 (escrito por Pep Ribalta)

Normalment, els servidors Proliant inclouen un CD d'arrencada que és un
assistent per actualitzar la bios, generar discos dels drivers,
configurar el RAID, etc. i també  et permet  (sense generar els discos
de drivers tot i que és recomanable) instalˇlar diversos sistemes
operatius (a aquest procés l'anomenen "desplegar") , el pots baixar de
internet si es que no el tens.
http://search.hp.com/query.html?lang=eng&qp=%2Burl%3Asupport&ctry=us&qt=essentials+7.70&hpl=1&hps=Support&hpa=http%3A//wwss1pro.compaq.com/support/contact_compaq/index.asp&la=en&hpn=return+to+Support&sh=1
El nom del CD és Essentials i la darrera versió és la 7.70, Mira't abans
que sigui per a el teu ordinador...
Per cert si tens una controladora RAID addicional cal mirar que no
tingui el seu propi CD.

Sort

En/na Pep Ribalta ha escrit: