Asunto:[aulainf] cas curiós
Fecha:Miercoles, 28 de Marzo, 2007  21:55:09 (+0200)
Autor:marti <escola05 @.....com>

Hola

Des de fa temps estic rebent correu electr˛nic que tot i que ve amb la
meva adreša electr˛nica de ya.com no reconec ni els altres destinataris
ni de que va el contingut.

Ara al revisar tots els destinataris he vist, fa temps també vaig veure,
que sota el nom d'una parella Ferran-Gemma apareix la meva adreša
electr˛nica.

Per cert l'adreša la utilitzo molt poc per fer enviaments.

Com potser que un mateix servidor (ya.com) hagi donat la mateixa adreša
a dues persones diferents a la vegada????

Hauré de trucar a ya.com i dir-ho. No?

fins aviat.

Martí