Asunto:Re: [aulainf] SOS reinstalar serveis de windows
Fecha:Viernes, 30 de Marzo, 2007  02:02:59 (+0200)
Autor:Joan Roqué (Jazztel) <joan.roque @...............es>
En respuesta a:Mensaje 19077 (escrito por Pep Ribalta)

En/na Pep Ribalta ha escrit:
> Vam comprar una maquina per fer de servidor, un proliant bastant
> potent, que no es va deixar instalar el 2000 server, i vam, haver de
> instalar el 2003 server ( pirata esclar), amb la qual cosa, no tinc
> servei tecnic de la xtec( no tenen llicenscies del 2003)
Quin Proliant? has fet servir el CD que donen per fer el "desplegament"
del software? N'he instalˇlat alguns i mai no he tingut cap problema
(són el 110 o 310 G4? )
Ho dic per que és realment una llāstima no poder utilitzar una versió
legal encara que sigui el 2000, a  més a més el W2k3 no es deixa
actualitzar si tens una versió pirata i aixō en un servidor et pot
suposar tenir problemes de virus... (un cop em vaig trobar en un cas
similar perō més generalitzat i era per culpa de virus) tens l'últim
service pack instalˇlat com a minim?

> Be, doncs el cas es que en la maquina servidor hi ha hagut un error al
> servidor de cues d'impressio, i ha perdut les impressores que tenia
> instalades i no deixa instalar-ne cap, hi ha un error al servei.
>
> La pregunta es: com puc reinstalar in servei de windows? Si faig la
> opcio de reparar windows, ho arreglaré? Si reinstalo sobre ellmateix,
> haure de reinstalar tots els programes?
Ja has mirat els serveis del servidor  i el registre de successos?
Per instalˇlar el servidor de impressores cal fer Inicio->Herramientas
administrativas->Asistenet para configurar su servidor
Hauria de sortir una llista amb els diferents serveis instalˇlats i
entre ells el servidor d'impressores (suposo que si el tens instalˇlat
caldrā treure'l i tornar-lo a posar un altre cop)