Asunto:Re: [aulainf] Problemes informātics al real itzar un control. Normativa ?
Fecha:Jueves, 29 de Marzo, 2007  19:42:24 (+0200)
Autor:escola <escola05 @.....com>
En respuesta a:Mensaje 19076 (escrito por Antoni Corral Herrerías)

En/na Antoni Corral Herrerías ha escrit:
> Hola a tothom,
> us volia comentar una questió.
> Algú s'ha trobat amb el problema de que al realitzar alguna tasca
> avaluadora utilitzant les TIC, (examen desat en un disquet, test amb
> el moodle que no queda desat, qualsevol causa no feta a propōsit per
> l'alumne), no s'hagi enregistrat bé i després hagi tingunt problemes
> sobre si cal tornar a fer o no l'examen ?
> Mirant des del punt de vista de l'alumne, aquest ja ha realitzat el
> control, perō el profe no té el resultat.
> Cap dels dos té culpa.
> La normativa recull algunacosa ?
> [...]
Hola

No sé res sobre la normativa.

En el cas de controls sobre paper, si  es perden els controls? o els
roben de dins el cotxe? o per la borsa-maletí? o si es cremem
accidentalment?

Jo personalment mi he trobat i sempre he actuat de la mateixa manera,
parlar amb l'alumne, sobre quina nota creu que ha pogut treure, després
explicant-li el que ha passat i davant del incident l'he posat una nota
aprovada, donant-li la oportunitat de que si  vol millorar la nota pugui
tornar a fer el control.

Si crues que es un alumne que pot portar conflictes, parlaria amb
l'alumne juntament amb els pares i si no acceptessin no li contaria la
nota d'aquest control a la mitja per la nota de l'avaluació, aixō si,
mai una nota d'un control és la nota de l'avaluació, sinó una més.

Crec que podries aplicar el mateix encara que el control fos sobre
suport informātic.

Aixō, tan sols és la meva experičncia personal, no sé si et pot ajudar.

fins aviat

Martí