Asunto:Re: [aulainf] cas =?iso-8859-15?q?curi=F3s?=
Fecha:Jueves, 29 de Marzo, 2007  19:42:09 (+0200)
Autor:Josep m =?iso-8859-15?q?Sol=E9?= <jsole125 @.............com>
En respuesta a:Mensaje 19066 (escrito por marti)

El Miércoles, 28 de Marzo de 2007 21:55, marti va escriure:
> Hola
>
> Des de fa temps estic rebent correu electr˛nic que tot i que ve amb la
> meva adreša electr˛nica de ya.com no reconec ni els altres destinataris
> ni de que va el contingut.
>
> Ara al revisar tots els destinataris he vist, fa temps també vaig veure,
> que sota el nom d'una parella Ferran-Gemma apareix la meva adreša
> electr˛nica.

Vols dir que la teva adreša estÓ dins del cos del missatge o a la signatura?

> Per cert l'adreša la utilitzo molt poc per fer enviaments.
>
> Com potser que un mateix servidor (ya.com) hagi donat la mateixa adreša
> a dues persones diferents a la vegada????

Has pensat que potser han mal escrit, la seva adreša i per tant és un simple
error, ei, és una hip˛tesi.

> Hauré de trucar a ya.com i dir-ho. No?

Si és el cas jo retornaria el mail dient que aquesta adreša no correspon...

> fins aviat.
>
> Martí

Salutacions cordials.

> AEIC (Associació d'Ensenyants d'InformÓtica de Catalunya)
> http://www.aeic.es
> ENSENYAMENT I INFORM└TICA
> 1. Per un programari lliure i en catalÓ
> 5. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es d'informÓtica
>
> | Participa als F˛rums d'InformÓtica de Centres de l'AEIC!     |
> |
> | - F˛rum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
> | - F˛rum ofimÓtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

> Ens trobarÓs a http://www.aeic.es

josep m solé