Asunto:Re: [aulainf] Problemes amb portal MOODLE
Fecha:Jueves, 29 de Marzo, 2007  08:54:10 (+0200)
Autor:Jordi Fontich <jfontichv @.....es>
En respuesta a:Mensaje 19068 (escrito por Joan (xtec))

Hola Joan,

A Dijous 29 Marį 2007 00:55, Joan (xtec) va escriure:
> Hola,
>
> A l'institut tenim un portal MOODLE instalˇLat al servidor phobos. Fins ara
> tot ens havia anat bém perō des defa uns tres dies no hi ha manera
> d'entrar-hi.
> Quan intentem registrar-nos (alumnes, professors, administrador) ens torna
> a sortir la plana inicial indicant-nos que no hi hem entrat.
> Tampoc podem accedir a cursos que són oberts als visitants. Passa
> exactament el mateix, quan hi volem entrar ens retorna a la plana
> principal.
>
> Algú s'ha trobat amb l mateix problema?
> [...]
Aquest problema ja l'he tingut jo, i estā documentat als fōrums dels cursos en
catalā de moodle.org.

Has d'entrar al lloc per ftp i netejar el directori "sessions" de
"moodledata".

Ja veurās que després va finíssim!

--
Jordi Fontich