Asunto:Re: [aulainf] Problemes amb portal MOODLE
Fecha:Jueves, 29 de Marzo, 2007  09:36:52 (+0200)
Autor:eduard cercos <ecercos @.....net>
En respuesta a:Mensaje 19068 (escrito por Joan (xtec))

Hola,

aquest problema es produeix quan no es poden gravar les sessions en el
directori moodledata/sessions. Una de les causes possibles és haver
superat la quota de disc. Si aquest és el cas, per a sortir del pas,
podeu esborrar algun fitxer, per˛ el millor és que sol.liciteu un
augment de la quota de disc a sau.educacio@...

Eduard

En/na Joan (xtec) ha escrit: