Asunto:Re: [aulainf] Problemes amb portal MOODLE
Fecha:Jueves, 29 de Marzo, 2007  08:14:15 (+0200)
Autor:Jordi Perales <jordi.perales @.....com>
En respuesta a:Mensaje 19068 (escrito por Joan (xtec))

Martí, no serā que teniu alguna taula del moodle feta malbé? A mi em passava
algo semblant i era qüestió d'una taula del mysql, es va reparar i llestos.

Salut

Jordi Perales

El 29/03/07, Joan (xtec) <jlloret2@...> ha escrit:

http://jperales25.blogspot.com/