Asunto:[aulainf] Problemes amb portal MOODLE
Fecha:Jueves, 29 de Marzo, 2007  00:55:05 (+0200)
Autor:Joan (xtec) <jlloret2 @....cat>
En respuesta a:Mensaje 19066 (escrito por marti)

Hola,

A l'institut tenim un portal MOODLE instalĚLat al servidor phobos. Fins ara
tot ens havia anat bém per˛ des defa uns tres dies no hi ha manera
d'entrar-hi.
Quan intentem registrar-nos (alumnes, professors, administrador) ens torna a
sortir la plana inicial indicant-nos que no hi hem entrat.
Tampoc podem accedir a cursos que són oberts als visitants. Passa exactament
el mateix, quan hi volem entrar ens retorna a la plana principal.

Algú s'ha trobat amb l mateix problema?
Sabeu quin pot ser el motiu i com es pot arribar a solucionar?

GrÓcies,

Joan Lloret
IES Montgrí
http://phobos.xtec.cat/iesmontgri