Asunto:Re: [aulainf] Tasa de transferčncia
Fecha:Martes, 29 de Agosto, 2006  12:50:29 (+0200)
Autor:Anna Cruells <acruells @.....com>

Hola Joan,

Jo utilitzo l'Studio de Pinacle. Et dic com ho tinc configurat per si et
serveix:
A: Configurar  - Captura  - Fuente de Captura, suposo que diu: Videocamara
DV i on posa "tasa de datos" en el meu cas posa 15524 Kb/seg. Ull! fes la
captura sobre una unitat del disc dur, jo mai la faig directament en un disc
extern (massa viatge pel a un vídeo). Pots fer una prova. Hi ha un botó.
En el mateix quadre de diāleg, on diu: Formato de Captura, hi tinc DV.

Espero que et serveixi,

Anna