Asunto:[aulainf] Tasa de transferència
Fecha:Martes, 29 de Agosto, 2006  12:24:50 (+0200)
Autor:Joan Sedeño Lobato <joan.sedeno @.....com>

Hola

Estic fent les meves primeres passes amb vídeo, a casa. Acabo de comprar un
ordinador nou i no me'n surto, les gravacions són sempre de mala qualitat
d'imatge, de velocitat, de so o de les tres coses.
Agrairia qualsevol orientació:
- he provat amb una càmera i un cable que funcionen correctament (connexió
FireWire)
- he provat amb diferents gravacions
- he provat amb diferents programes (Power Producer, Magix, Windows Movie,
Pinnacle Studio)
- l'últim d'aquest 4 programes m'ha avist que no hi ha prou "tasa de
transferencia de datos"

A part d'aquest problema amb el vídeo, l'ordinador funciona bé. Potser a
vegades trobo que hauria d'anar més ràpid però funciona bé.

Algú té cap idea?
Gràcies. Joan Sedeño