Asunto:Re: [aulainf] proves
Fecha:Martes, 29 de Agosto, 2006  11:45:36 (+0200)
Autor:Anna Cruells <acruells @.....com>
En respuesta a:Mensaje 17979 (escrito por martifurestribas)

Hola Martí,
Suposo que en el teu perfil com a membre de aulainf hi ha algun parāmetre
que fa que no rebis els teus missatges perō si que els rebem la resta de
gent.
Jo m'hi he trobat en una altra llista de la qual sóc membre moderador. Com a
moderador vaig posar que era membre "reader-digest" i no rebo els missatges
que jo envio, només els resums de tant en tant. Vaig donar-me d'alta amb un
altre compte de correu dient que volia rebre emails (l'opció normal) i em
funciona bé.
Salut!

Anna