Asunto:Re: [aulainf] wikispaces
Fecha:Viernes, 25 de Agosto, 2006  15:44:11 (+0200)
Autor:Anna Cruells <acruells @.....com>

Hola Josep,
Ara mateix ho he provat...
A la part superior esquerra pots crear una altre pāgina. Després, editant la
pāgina principal tens la opció de seleccionar un text i crear un enllaį
(link) a les altres pāgines que hagis creat. És l'opció del mig de les tres
que et presenta quan cliques el botó de fer l'enllaį (el món amb una cadena)
M'ha agradat la idea. Em sembla que també ho utilitzaré. Quin objectiu és el
teu?
Fins aviat,
Anna