Asunto:Re: [aulainf] Coordinació Informātica
Fecha:Jueves, 24 de Agosto, 2006  22:26:06 (+0200)
Autor:Anna Pérez Sánchez <anna @........org>
En respuesta a:Mensaje 17969 (escrito por msoengas)

Completament d'acord.

Fins que no se'ns reconegui la feina amb puntuació i hores, tal com es fa
a les coordinacions de cicle a primāria o l'equip directiu, no haurem
guanyat res. No ens poden enganyar en cap complement econōmic i prou.

Ens veiem,
Anna
anna@...
http://anna.ravalnet.org