Asunto:Re: [aulainf] Coordinació InformÓtica
Fecha:Jueves, 24 de Agosto, 2006  11:32:09 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>
En respuesta a:Mensaje 17969 (escrito por msoengas)

Hola Manel,

Penso que tothom té dret a dir la seva, per˛ hem de ser justos. D'una banda
suposo que ets conscient dels avenšos que hem tingut a nivell del DE. Abans ni
ens rebien, ara ja tenim prou bon "feeling" per poder demanar entrevistes a
qualsevol nivell i que ens rebin.

En el teu escrit dius:

>Com ara :
>Que formi part de l'equip directiu per exemple.
>Que coordini la comissió TIC del centre.
>Que des de el departament ens reconeixin com a un col.lectiu
>específic...a nivell económic i mŔrits.
>etc etc...

Aix˛ són propostes que se'ls ha fet arribar. Sobre l'aspecte econ˛mic i sobre el
reconeixement, si t'has llegit el meu correu anterior, sempre xoquem de ple amb
el mateix: diners.

Acabes dient:

>Per˛ per portar aix˛ en davant necessitem fer-ho ja....i
>trobar o formar un col.lectiu que realment ens representi i
>defensi la postura majoritaria i consensuada democrÓticament
>dels coord.inform.,i que no sigi merament un pur formalisme.....per fer política dolenta.

Ara, en aquests moment no sé si ets soci o no de l'AEIC. PerquŔ estiguis
informat formem un colĚlectiu amb una problemÓtica ben definida i agrupada dins
de l'AEIC, que ara per ara sempre ha estat una associació que tot el que ha fet
ha estat democrÓtic. Totes les posicions defensades ho han estat primer
consensuades per les s˛cies i socis que formem l'AEIC. Si em permets fer una
crítica constructiva, cal més participació de les s˛cies i socis de l'AEIC, quan
fem assemblees, quan demanem la participació de tothom, quan fem sondejos per
saber que n'opineu, i aquí ben poques veus se senten.

Sobre la política "dolenta", bé penso que en sabrem més o menys, per˛ o acabes
tenint reunions amb el DE per parlar de la problemÓtica que ens envolta o bé
surts al carrer (ja m'entens). Ja he dit anteriorment que no sé per quin estrany
mecanisme (potser aquí hi juga un paper important la mecÓnica quÓntica) les
nostres propostes acaben diluint-se :-)) El DE ja se'n fa ressó per˛ suposo que
la mateixa dinÓmica del DE fa que no arribi a bon port.

I finalment, el problema "real" el tenim a nivell de direccions i subdireccions
generals, que moltes vegades aix˛ de les TIC els semblarÓ que té a veure amb el
sistema nerviós. Pensa que són cÓrrecs polítics que fins ara fan cas als "seus"
experts, i si estan mal assessorats prendran males decisions, així ha passat i
s'ha vist abans que hi hagués la reestructuració de l'Órea TIC.

No malgastem energies i no li posem la feina més fÓcil al DE, recordeu aquell
"Divide y vencerás"....fem pinya companys.

Joan de Gracia

msoengas@... esc: > >    Com diu el company és un tema que ja s'ha parlat molt i

molt i + molt....i q ues'ha fet.....sincerament molt poc....a
banda de que no tenim a ningú que ens representi com deu mana,
des de que sóc coord. informÓtica, aquest col.lectiu al cual
m'afegeixo només hem estat capašos de queixar-nos i queixar-
nos en forums, seperses, AEIC i que...doncs que hem avanšat
gairebé res en comparació al ceixement i integració de les
nomenades TIC en el centre. I quina és la solució???jo no la
tinc per˛ segur que entre tots algunes millores paortarien, si
o no?

[...]

Bé una opinió més....per˛ sembla que no haurien d'esperar més
i fer alguna cosa......si volem canviar i dignificar aquesta
feina...que penseu?

Manel

AEIC (Associació d'Ensenyants d'InformÓtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORM└TICA
1. Per un programari lliure i en catalÓ
5. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es d'informÓtica
| Participa als F˛rums d'InformÓtica de Centres de l'AEIC!     |
| - F˛rum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - F˛rum ofimÓtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

aulainf-baja@...
Ens trobarÓs a http://www.aeic.es