Asunto:Re: [aulainf] Coordinació Informātica
Fecha:Miercoles, 23 de Agosto, 2006  20:01:00 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>
En respuesta a:Mensaje 17967 (escrito por Artur Tallada (GMAIL))

Benvolgut Artur,

Anem per passos,

L'AEIC no ha perdut el seu esperit reivindicador ja que ens hem reunit en moltes
ocasions amb el DE i fins i tot amb els sindicats. Sobre el DE ja sabeu quč ha
passat, la tōnica ha estat la de rebre'ns. dir que tot el que exposāvem estava
molt bé i al final acaben fent (i encara fan el que volen). Sobre els sindicats
passa 3/4 del mateix. Ens varen rebre molt bé perō sembla que no és del seu
interčs. Pel tema de la coordinació informātica haurem de defensar els interessos
nosaltres mateixos, ni sindicats ni gaites. Ara bé tenim 2 opcions per
parlar/pressionar al DE. Una consisteix en negociar amb ells, anar-los
pressionant en les diferents reunions que fem amb el DE. A hores d'ara la
situació ha canviat molt, hi ha gent al departament que ens recolza i ens ho ha
demostrat amb fets. En aquest sentit hem de continuar avanįant per la via del
diāleg. Ara que s'apropen les eleccions i, si hi ha canvis, ens tornem a trobar
amb un ambient hostil, haurem de tornar a la cārrega.

No hem de donar la impressió al DE que som uns exaltats, sempre ens hem destacat
per la voluntat de parlar amb el DE i només actuar si el DE ens posa en un camí
sense sortida. Mentre hi hagi una porta per al diāleg, ens reunirem per continuar
pressionant pel tema de la coordinació informātica. Ara bé, si es torna a repetir
una situació de trencament de relacions (ja ha passat amb anterioritat), voldria
saber Artur si tú i la resta de sōcies i socis de l'AEIC recolzaríeu una vaga de
coordinadors, si estaríeu disposats a sortir al carrer? Estem en un país que si
no en fem una de sonada ningú ens escoltarā.

Artur, l'associació manté la mateixa línia que ha portat sempre, volem que les
coses canviīn, parlem amb el DE perō aquests canvis no es reflecteixen com
s'haurien de reflectir. Necessitem que tothom s'impliqui més, cal el recolzament
i la participació de tots vosaltres.

Ja us avanįo que en més d'una ocasió el DE ha ens ha vingut a dir que les TIC no
són un problema prioritari, que n'hi ha d'altres més importants (immigració,
barracons, etc). O bé que no hi ha diners per posar tčcnics informātics i que
s'ha d'estudiar. Aixō es tradueix en quč no interessa. Si recordes ahir mateix es
va publicar a "El Periódico" la notícia que es pretenia reduir la rātio de 6
alumnes/ordinador a 2 alumnes/ordinador (han agafat la referčncia de la Junta
d'Extremadura). Potser es pensen que amb més ordinadors s'arregla l'educació en
aquest país, per a aixō cal un miracle!!! Quan hi ha interčs per un tema, la
Generalitat treu els diners d'on vol. I quan no hi ha massa interés doncs no hi
ha diners. Així passa gairebé sempre per tot arreu.

Bé per acabar, només demanar-vos que fem entre tots pinya i si calgués actuar
doncs actuem tots plegats. Ara bé quanta gent hi estaria disposada?

Joan de Gracia

"Artur Tallada (GMAIL)" <artur.tallada@...> escrHbió: Hola José A.

tot aixō sona a música celestial. Estā bé comprovar que encara hi ha
gent que conserva el to que es va generar en aquesta mateixa llista ara
fa dos estius justament. D'allā fins aquí han canviat algunes coses,
perō molt poques. Podriem dir que bāsicament estem igual.

Jo, a títol personal, no tinc molt clar que aquesta associació sigui qui
defensa les nostres demandes, almenys ara. No sé si fem prou pinya tots
plegats. No diré que tot segueix igual, algunes coses han canviat, perō,
en aquest aspecte si, tot segueix igual.

I sí, ara que comencem el curs, estaria bé saber quina és la posició de
l'associació.

Artur Tallada

En/na José A. Pérez ha escrit:

> [...]
> +--------------------------------------------------------------+ |
> Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
> Fōrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       | | - Fōrum
> ofimātica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informātica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
1. Per un programari lliure i en catalā
5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
| Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |

*        .---.
*       |o_o |
*       |:_/  |
# Usuari registrat de