Asunto:Re: [aulainf] Coordinació Informātica
Fecha:Miercoles, 23 de Agosto, 2006  01:31:26 (+0200)
Autor:Artur Tallada (GMAIL) <artur.tallada @.....com>

Hola José A.

tot aixō sona a música celestial. Estā bé comprovar que encara hi ha
gent que conserva el to que es va generar en aquesta mateixa llista ara
fa dos estius justament. D'allā fins aquí han canviat algunes coses,
perō molt poques. Podriem dir que bāsicament estem igual.

Jo, a títol personal, no tinc molt clar que aquesta associació sigui qui
defensa les nostres demandes, almenys ara. No sé si fem prou pinya tots
plegats. No diré que tot segueix igual, algunes coses han canviat, perō,
en aquest aspecte si, tot segueix igual.

I sí, ara que comencem el curs, estaria bé saber quina és la posició de
l'associació.

Artur Tallada

En/na José A. Pérez ha escrit: