Asunto:Re: [aulainf] =?UNKNOWN?Q?Coordinaci=F3_Inform=E0tica?=
Fecha:Miercoles, 23 de Agosto, 2006  20:05:00 (+0100)
Autor:msoengas <msoengas @....cat>

>    Com diu el company és un tema que ja s'ha parlat molt i
molt i + molt....i q ues'ha fet.....sincerament molt poc....a
banda de que no tenim a ningú que ens representi com deu mana,
des de que sóc coord. informÓtica, aquest col.lectiu al cual
m'afegeixo només hem estat capašos de queixar-nos i queixar-
nos en forums, seperses, AEIC i que...doncs que hem avanšat
gairebé res en comparació al ceixement i integració de les
nomenades TIC en el centre. I quina és la solució???jo no la
tinc per˛ segur que entre tots algunes millores paortarien, si
o no?

Com ara :

Que formi part de l'equip directiu per exemple.
Que coordini la comissió TIC del centre.
Que des de el departament ens reconeixin com a un col.lectiu
específic...a nivell económic i mŔrits.
etc etc...

Per˛ per portar aix˛ en davant necessitem fer-ho ja....i
trobar o formar un col.lectiu que realment ens representi i
defensi la postura majoritaria i consensuada democrÓticament
dels coord.inform.,
i que no sigi merament un pur formalisme.....per fer política
dolenta.

Bé una opinió més....per˛ sembla que no haurien d'esperar més
i fer alguna cosa......si volem canviar i dignificar aquesta
feina...que penseu?

Manel