Asunto:[aulainf] Coordinació Informātica
Fecha:Miercoles, 23 de Agosto, 2006  01:02:12 (+0200)
Autor:José A. Pérez <jperez12 @....net>

   Del tema dels Coordinadors d'Informātica venim parlant des de fa
massa anys i, encara que ara rebin ajut de tant en tant, les seves
responsabilitats segons la normativa d'inici de curs, no es veuen
compensades de cap manera. Des del meu punt de vista només es veurā un
canvi qualitatiu quan a nivell sindical s'incorpori  com una
reivindicació prioritāria i urgent. Potser caldria que féssim veure a
l'administració que som un colˇlectiu "específic" dintre de la totalitat
i que només per justícia, en termes laborals, aquesta situació ha de
canviar. Avui a Catalunya és l'AEIC qui aglutina i es converteix en la
veu de tots nosaltres, o almenys així ho vull creure. Com no siguem
nosaltres qui engeguem aquest tema, no ho farā ningú. Estem legitimats
pel cārrec des del moment en quč el centre així ho decideix. Ningú més
sap quč significa portar la Coordinació Informātica i penso que a la
gran majoria de companys/es tampoc els interessa si tot va rutllant més
o menys. Abans de quč comenci el curs crec que com a Associació hauríem
de posar-nos en marxa prenent la iniciativa per tal que canviīn les
contrapartides que estem rebent. Penso que si s'aconsegueixi que les
nostres reivindicacions fossin defensades pels Sindicats majoritaris i
que a la Mesa de Negociació es comencés a parlar-ne, aquell/a qui ha
prendre decisions al respecte les prendrā de la mateixa manera que han
fet sobre altres qüestions en els últims dos anys.
Des del punt de vista de colˇlectiu s'hauria d'incloure en els llocs
pertinents (SATIs i SEMPERSE) aquestes reivindicacions com a punts de
l'ordre del dia, doncs afecten a tota la comunitat educativa. Crec que
es necessita la redacció d'un manifest que reculli i expliqui la
situació actual aportant les reivindicacions que entre tot el colˇlectiu
creguem que s'han de defensar. Hauríem d'explicar el que se'ns demana i
el treball que fem i també el reconeixement que volem tenir tant des del
punt de vista laboral com econōmic.
També cal que hi hagi un recolzament per part de tot el professorat que
ha estat en el cārrec i ara treballa en altres vessants, especialment si
és en l'Area TIC, formació, Pla de Zona, Equips Directius, etc.
A veure si aquest curs canviem la nostra situació, encara que hagin
eleccions, o potser aprofitant-les.
Salutacions des de Sabadell

José Antonio