Asunto:Re: [aulainf] servidor pagines dinamiques
Fecha:Domingo, 30 de Julio, 2006  09:48:28 (+0200)
Autor:Rosa Maria Trias <rmtrias @.....com>

A mi m'ha funcionat http://www.guebs.com/
No és gratuit i no se si es pot considerar baratet per˛ l'estiu passat
vaig estar provant amb els gratuits i no me'n vaig sortir (s'ha de dir
tot: jo soc una mica "patata") M'han donat molt bon servei, m'han ajudat
a solucionar tots els problemets que he tingut i m'ha funcionat
perfectament en els dos cursos que he donat amb suport moodle. ( Que
consti que no tinc cap comissió amb l'empresa )

Rosa Maria Trias
IES Manuel Blancafort
La Garriga

En/na Artur Tallada ha escrit: