Asunto:Fw: Re[2]: [aulainf] TIC primāria
Fecha:Sabado, 29 de Julio, 2006  17:36:43 (+0200)
Autor:Antoni Corral Herrerías <acorral @....cat>

Hola a tots,

has vist les activitats fetes amb el jclic ?, l'evolució de les activitats
clic.
Hi ha moltes en les 2 versions, clic i jclic.
Les jclic no cal tenir el clic instalˇlat.
Les pots posar com enllaį en el Moodle.
Prova, ...

Potser ha de'actualitzar la māquina virtual de java
http://clic.xtec.net/ca/jclic/instjava.htm

Toni Corral
IES Escola Municiāl de Treball de Granollers