Asunto:Re[2]: [aulainf] TIC primāria
Fecha:Jueves, 27 de Julio, 2006  14:07:59 (+0200)
Autor:Josep M. Fontana <josepm.fontana @...edu>

 Grācies Joan. Sembla que tindré un estiu ocupadet, doncs.
 De moment, pel que he pogut mirar als enllaįos que m'han
 anat arribant, no he trobat massa cosa del que jo pensava
 que seria més fācil trobar: activitats interactives en
 Flash o JavaScript.

 Sabeu el que vull dir, coses que en principi puguin ajudar
 a enganxar a nens que quasi mai o mai han tocat ordinadors.
 Cercant per internet fa temps havia trobat activitats molt
 ben parides i amb molts colorins i imatges en Flash per aprendre
 a sumar, multiplicar i fer petits experiments. El problema
 és que era tot en anglčs. En español o en catalā no he
 trobat res d'aixō.

 La meva intenció éra comenįar a penjar cosetes d'aquestes
 vistoses i al mateix temps educatives en un curs de Moodle
 i deprés comenįar a colˇlaborar més seriosament amb els
 mestres per afegir continguts més estructurats i lligats
 amb el programa.

 De nou, moltes grācies.

 Josep M.