Asunto:Re: [aulainf] TIC primāria
Fecha:Jueves, 27 de Julio, 2006  11:59:34 (+0200)
Autor:Joan Blanco <jblanco1 @....cat>
En respuesta a:Mensaje 17904 (escrito por Josep M. Fontana)

En/na Josep M. Fontana ha escrit:

> Estic colˇlaborant en la implantació de les TIC en un centre de primāria
>
> i tinc molt poca idea dels continguts i programari adequat que hi ha per
>
> aquests grups d'edats.
>

> Us estaria molt agraīt si em poguessiu enviar informació o enllaįos a tota
>
> mena de continguts i recursos digitals que puguin ser utilitzats a
> primaria.

Suposo que ja deus cončixer www.edu365.cat

Al web dels SATIS, http://www.xtec.cat/satis/ també pots trobar un bon
grapat d'informació.

> També m'interessa molt el software educatiu (si és lliure i/o gratuīt
> millor)
>
> que pugui ser utilitzable en aquest context. Qualsevol mena d'ajut
> serā molt
>
> benvingut.

Aixō ja és molt més extens de respondre. Pots trobar un munt d'enllaįos
als dos llocs anteriors. No tindries prou per mirar-te'ls en tot l'estiu.

Joan Blanco