Asunto:[aulainf] TIC primāria
Fecha:Miercoles, 26 de Julio, 2006  15:19:52 (+0200)
Autor:Josep M. Fontana <josepm.fontana @...edu>

Hola a tothom,

Espero que no tothom estigui de vacances perquč ara és quan necessito

ajuda.

Estic colˇlaborant en la implantació de les TIC en un centre de primāria

i tinc molt poca idea dels continguts i programari adequat que hi ha per

aquests grups d'edats.

Us estaria molt agraīt si em poguessiu enviar informació o enllaįos a tota

mena de continguts i recursos digitals que puguin ser utilitzats a primaria.

També m'interessa molt el software educatiu (si és lliure i/o gratuīt millor)

que pugui ser utilitzable en aquest context. Qualsevol mena d'ajut serā molt

benvingut.

Bon estiu.

Josep M.