Asunto:Re: [aulainf] sistema linux per pentium justet
Fecha:Viernes, 21 de Julio, 2006  20:52:12 (+0200)
Autor:Artur Tallada <artur.tallada @.....com>

Hola Joan,

conec aquesta opció que em comentes. Jo, per˛, em referia a fer servir
l'ordinador com a pc propi de casa, no pas formant part d'una xarxa més
extensa com pot ser la d'un centre educatiu. Necessito que per ell sol pugui
navegar per internet, rebre/enviar correu i un mínim d'ofimÓtica. Estava
pensant que potser alguna versió de les primeres del suse o mandriva
???!!??!?! més que res per que suposo que les primeres versions no devien
demanar tanta mÓquina.....per˛ aix˛ seria anar un poc enrrera.......per aix˛
necessitaria un sistema linux que no demanes molta mÓquina....un sistema
linux petit......

GrÓcies de tota manera.

Artur Tallada