Asunto:Re: [aulainf] Convocatōria de places al DE
Fecha:Viernes, 28 de Julio, 2006  16:28:04 (+0200)
Autor:Manolo Manzaneda <mmanzane @....net>

Hola
Com és possible que vagin per comissió de serveis si són definitives? Les
comissions de servei mai no són definitives.
O es que es queden sense cubrir i només es poden demanar per comissió de
servei?
En tot cas, ¿no és una mica estrany que places destinades parcialment al
professorat surtin el 17 de juliol (sabent que només hi ha 15 dies hābils
per sol.licitar.les) i sense previ avís?
No és una mica estrany les delegacions territorials no sāpiguen res
d'aquesta resolució quan hi diu que a les delegacions es poden aconseguir
els impressos?
No es una mica estrany que no hi hagi hagut cap propaganda ni cap trist
enllaį al portal del gencat?
Qui t'ha informat de que funcionen per comissions de servei?
Qui pot informar d'alguna cosa?
Quines hipōtesis teniu?