Asunto:RE: [aulainf] Configurar xarxa local
Fecha:Viernes, 7 de Julio, 2006  07:26:21 (+0000)
Autor:Joan Torrents <modama @.......com>
En respuesta a:Mensaje 17872 (escrito por Joan Canet Cabestany)

Hola Joan,

           Primer de tot ens hauries de dir quin sistema operatiu tens a
ambdós ordinadors. Si tots dos treballen en XP el que necessites és seguir
els segŘents passos:

1.- Configurar el firewall de cada mÓquina per a que permeti entrada des de
l'altra IP. Sinó, no hi ha manera de que es vegin.
2.- Comprova que es veuen des d'una sessió DOS fent Pings respectius. Per
exemple, si la mÓquina A és 192.168.1.2 i la mÓquina B és 192.168.1.3
aleshores fas ping 192.168.1.3 des d'A.
3.- Selecciona una carpeta/recurs d'una de les mÓquines i demanes compartir,
per exemple la carpeta NET
4.- Des de l'escriptori fas botó dret sobre la icona d'entorn de xarxa i
demanes connectar a unitat de xarxa i poses una lletra d'unitat "Z:" i com a
adreša \\192.168.1.3\NET
5.- Ja estÓ amb aix˛ n'hi ha prou. Pot ser que hagis de registrar els noms
d'usuaris a ambdós mÓquines per a permetre l'accés.

          Amb diferents sistemes operatius la cosa canvia.

Joan