Asunto:Re: [aulainf] =?iso-8859-1 ?Q?Trasp=E0s?= dades usuaris de servidor a servidor
Fecha:Martes, 4 de Julio, 2006  22:25:56 (+0200)
Autor:Nuria =?iso-8859-1 ?Q?Gal=ED?= <nuria @..........net>

Hola Joan,

al meu centre ho hem fet, perō no ho vaig fer jo. Espero poder-te indicar
una mica de totes maneres...

El primer que has de fer és posar la nova māquina com a controlador
secundari del que ara tens muntat. Pot ser amb 2000 o també amb 2003 si
vols. Instalˇlar-li l'active directory amb DCPROMO com a controlador
addicional per un controlador existent. Aixō el que farā és que tota la
informació del controlador de domini es dupliqui. Haurās d'esperar un temps
(no sé quan) perō quan vegis que tens ja tots els usuaris i comprovis que si
pares el principal (el vell) et segueix funcionant, haurās de canviar el
secundari a primari. No et carreguis el primari fins que tinguis tots els
passos fets! He buscat els passos perō diria que ho tinc a l'institut, i no
hi torno fins al setembre, o sigui que he buscat per internet i el que he
trobat que s'assembla més és a http://foro.ethek.com/tema6846.html. Suposo
que hi ha altres pāgines que ho expliquen, perō en resum, se li ha de donar
5 rols nous al secundari perquč actui de primari, perquč sinó no funcionarā.

Espero que aquestes orientacions et vagin bé!!!

Núria Galí