Asunto:Re: [aulainf] Error Panda Antivirus
Fecha:Jueves, 4 de Mayo, 2006  19:33:41 (+0200)
Autor:Josep Asensio <jasensio @....net>
En respuesta a:Mensaje 17552 (escrito por Jordi Perales)

Vaig trobar-me amb un problema semblant al actualitzar-se el Panda en
una nova versió.
La solució va ser: Desintal·lar el Panda, seguir les instruccions
d'aquesta pàgina,
http://www.eumed.net/grumetes/2004/desinstalandoantivirus.htm, i tornar
a insta·lar el nou Panda
Si els truqueu o poseu un correu et faciliten un parxe que elimina tots
aquests fitxers una vegada desintal·lat.

Josep Asensio

En/na Jordi Perales ha escrit:

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com