Asunto:Re: [aulainf] Funcions del coordinador informāt ic
Fecha:Lunes, 1 de Mayo, 2006  20:02:46 (+0200)
Autor:Daniel Fortuny Anguera <dfortuny @....net>

Benvolgut Pau.

Passo a respondre.

No recordo si ets de les Balears. En cas que sigui així només puc passar
informació de la normativa a Catalunya, tot i que no crec que hi hagi
grans diferčncies. De moment, i pel que fa a la normativa vigent del
coordinador d'informātica als IES, encara estā vigent el Reglament
Orgānic de Centres (ROC) de juny de 1996 - Decret 199/96, que en el seu
artícle 51.1 diu:

===========

51.1  El coordinador d'informātica.
 Són funcions del coordinador d'informātica:
 a) Proposar a l'equip directiu del centre els criteris per a
 la  utilització i l'optimització dels recursos informātics i
 per a l'adquisició de nous recursos.
 b) Assessorar l'equip directiu, el professorat i el personal
 d'administració  i  serveis  del  centres  en  l'ús   de les
 aplicacions    de    gestió    acadčmica   del   Departament
 d'Ensenyament.
 c)  Vetllar  pel  manteniment  de  les  instalˇlacions i els
 equipaments informātics i telemātics del centre.
 d)  Assessorar el professorat en la utilització educativa de
 programes  i  equipaments  informātics en les diverses ārees
 del   currículum   i  orientar-lo  sobre  la  seva  formació
 permanent en aquest tema.
 e) Aquelles altres que el director de l'institut li encomani
 en  relació amb els recursos informātics i telemātics que li
 pugui atribuir el Departament d'Ensenyament.

Espero que et faci servei.

Daniel Fortuny

En/na Pau Cabot ha escrit: