Asunto:Re: [aulainf] Problemes correu
Fecha:Lunes, 22 de Abril, 3206  22:45:21 (+0100)
Autor:Vict˛ria Oliu <victoriaoliu @..........net>

GrÓcies Lluís per la informació.
Sort que tinc configurat correu alternatiu, i tot i aix˛ aquesta
desinformació m'ha fet anar un tant de b˛lid aquestes darreres setmanes.
Tanc poc que costaria penjar una noteta a la portada de la xtec, si no
un mail aclaridor... per˛ pot ser no s'han posat el SMTP correcte!
:-)
Viki

En/na Lluís Canela ha escrit:

Vict˛ria Oliu