Asunto:[aulainf] Funcions del coordinador informātic
Fecha:Domingo, 30 de Abril, 2006  15:39:06 (+0200)
Autor:Pau Cabot <pcabot @.............es>

Hola a tothom i totdon,

L'equip directiu m'ha demanat que els escrigui les funcions que faig com
a coordinador informātic de l'escola. He estat cercant per internet
(recordava un parell de pāgines d'ensenyants que havien fet aquesta
feina) perō només he trobat aixō:
http://www.bellera.org/prof/pte2/normativa.htm.

Algú em podria dir altres pāgines que em puguin servir d'inspiració?

Grācies, Pau.

PS Potser hauré de diferenciar entre les funcions que faig i les que
hauria de fer, perō aixō ja és un altre tema ...