Asunto:Re: [aulainf] Reglament pāgines web de centre
Fecha:Viernes, 28 de Abril, 2006  03:04:10 (+0200)
Autor:M. DOLORS AMORĶS <mdolors.amoros @.....com>
En respuesta a:Mensaje 17513 (escrito por Manolo Manzaneda)

Bona nit,

Desconec si existeix alguna normativa al respecte, sempre queda la
solució de posar un link anomenat sindicats amb enllaįos a diferents
pāgines, i així la informació l'escull qui vol.

En quan al logotip de la Generalitat sí hi ha algun document que ho
especifíca, ara no ho recordo. Ho buscaré.

M. Dolors Amorós

El 27/04/06, Manolo Manzaneda <mmanzane@...> ha escrit:

M. Dolores