Asunto:[aulainf] Reglament pÓgines web de centre
Fecha:Jueves, 27 de Abril, 2006  12:38:58 (+0200)
Autor:Manolo Manzaneda <mmanzane @....net>

Bon dia a tothom:
M'incorporo a la llista de correu amb una consulta:

A la web del meu centre, de la qual m'encarrego, he posat un d'aquests "recursos
per a webmasters" consistent en un resum de notícies sobre educació del dia,
forša interessant, per cert. Aquest recurs el proporciona el sindicat SPS, i al
capdamunt del quadre de notícies posa: "informacio facilitada per SPS".

Per aquesta raó m'han fet treure aquest recurs de la pÓgina del centre: per que
no hi pot haver-hi cap sindicat.

Encare no ho he tret. Podeu veure-ho encara a www.xtec.net/iesgabrielamistral

No és que m'hagi molestat massa, al cap i a la fí, jo no tinc res a veure amb
cap sindicat, per˛ sí m'ha sorgit el dubte de si hi ha algun reglament on aix˛
s'expliciti, així com d'altres normes a tenir en compte a l'hora de fer la pagina
web de centre, com ara el logotip de la generalitat (també havia sentit que era
obligat), o d'altres normes relatives al contingut o a la forma.

Moltes grÓcies
Manolo Manzaneda.