Asunto:[aulainf] LinKat i Intracentre
Fecha:Martes, 18 de Abril, 2006  21:58:53 (+0200)
Autor:Josep Almar i Lladó <JOSEPALMAR @..........net>

Hola Joan,

He enviat aquest assumpte a la llista [aulainf] i [linuxcentres] i veig
que no es publica.

/Hola companys,

Aquesta Setmana Santa m’he dedicat a Instal·lar el LinKat, en algun
ordinador del meu centre. He fet que es validés a través de NIS, ja que
així ho tenia configurat en el meu servidor (NIS+NFS). Després de
retocar dues coses, ha funcionat perfectament, podent accedir a les
carpetes que ja hi accedia amb el servei Samba des de Windows. La cosa
pinta bé i la instal·lació ha estat fàcil (bé, en Joan de Gràcia m’ha
assessorat en el procés).

Ara Ja podré generar documents amb l’OppenOffice, i serà indiferent el
sistema operatiu amb que obri l’ordinador.

Salutacions,

Josep Almar i LLadó /