Asunto:Re: [aulainf] Frustració amb OpenOffice
Fecha:Viernes, 31 de Marzo, 2006  21:35:53 (+0200)
Autor:Miquel Escarrą <mescarra @....net>

En/na Josep M. Fontana ha escrit:

> Hola Joan,
>
> Moltes grącies pel teu ajut.
>
> Doncs en principi tinc la mąquina virtual java instal·lada perņ jo no
> veig
> cap assistent. El que no he entčs del teu missatge és on s'invoca
> l'assistent.
> Em semblava que deies a 'opcions'  perņ jo allą no veig res.
>
> De tota manera he aconseguit trobar l'arxiu de la macro per baixar-me
> i instal·lar els diccionaris. Grącies.
>
> La confusió venia perquč jo creia que al instal·lar-te el "language
> pack" per
> [...]
Josep M.

Aquest assistent és un document amb macros que fan la cąrrega de
diccionaris. L'obre una opció del menú Fitxer > Auxiliars  >  les tres
úlitmes opcions carreguen aquests fitxers de macros (diccionaris, tipus
de lletra d'ús lliure i un altre que canvia l'origen de dades per a les
adreces de contactes)

El problema que tens et podria venir per les instal·lacions successives
de versions. Segurament que si feies una bona neteja (sense esborrar els
teus fitxers de plantilles) de les carpetes d'usuari de cada versió i
tornessis a instal·lar, podries treballar bé.

Un detall,
pel que fa a la instal·lació de fonts les macros no contemplen la
instal·lació de Gentium, que caldria descarregar del lloc web de les
fonts. I --pel que jo recordo-- aquestes fonts s'instal·len, almenys en
Windows, en carpetes particulars de l'OOo, i no són visibles des
d'altres aplicacions.

Miquel