Asunto:Re[2]: [aulainf] Frustració amb OpenOffice
Fecha:Sabado, 1 de Abril, 2006  12:31:45 (+0200)
Autor:Josep M. Fontana <josepm.fontana @...edu>
En respuesta a:Mensaje 17483 (escrito por Dr. Joan de Gracia)

Hola Joan,

> Des del menú: Eines -> Opcions, trobaràs una opció, dins de l'apartat
> OpenOffice.org, que fa referència a "Java", aquí cal que comprovis o
> que hi defineixis el directori de la màquina virtual JAVA.

He anat a Eines -> Opcions i només veig els apartats:
'OpenOffice.org writer' i 'OpenOffice.org writer/web'. Dins
aquests apartats no hi veig cap referència a la màquina
virtual Java o cap lloc on pugui definir el directori.

> D'altra banda, si t'interessa la macro per instal·lar diccionaris pots
> consultar l'adreça següent i descarregar-te'l

He pogut trobar la macro en un dels directoris d'OpenOffice
i he pogut instal·lar els diccionaris, gràcies. O sigui que
el problema que em va moure a escriure el missatge està
resolt. Simplement et preguntava sobre la definició del
directori de la màquina virtual JAVA per aprofitar i
aprendre una mica més i no haver de fer preguntes aquí
la propera vegada (o fins i tot poder ajudar als altres) :-}

Josep M.