Asunto:Re: [aulainf] Frustració amb OpenOffice
Fecha:Viernes, 31 de Marzo, 2006  23:30:32 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>

Hola Josep,

Des del menú: Eines -> Opcions, trobaràs una opció, dins de l'apartat
OpenOffice.org, que fa referència a "Java", aquí cal que comprovis o
que hi defineixis el directori de la màquina virtual JAVA.

D'altra banda, si t'interessa la macro per instal·lar diccionaris pots
consultar l'adreça següent i descarregar-te'l

http://lingucomponent.openoffice.org/dicooo/Tut_es/Tutorial_DicOOo_es.html

Joan

En/na Josep M. Fontana ha escrit:

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.