Asunto:Re: [aulainf] Frustració amb OpenOffice
Fecha:Viernes, 31 de Marzo, 2006  19:53:50 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>
En respuesta a:Mensaje 17477 (escrito por Josep M. Fontana)

Hola Josep,

Doncs pel que tinc entčs els assistents funcionen si tens la māquina
virtual Java instalˇlada. És possible que durant la instalˇlació de
l'OO, no l'hagi detectada correctament.

En cas que tot estigui correcte ja t'enviaré l'arxiu "macro" que
permet instalˇlar els diccionaris de correcció.

Joan

En/na Josep M. Fontana ha escrit:

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com