Asunto:[aulainf] =?iso-8859-15?Q?Frustraci=F3_amb_OpenOffice?=
Fecha:Viernes, 31 de Marzo, 2006  11:35:58 (+0200)
Autor:Josep M. Fontana <josepm.fontana @...edu>

Hola,

Com hi ha molts usuaris d'OpenOffice, suposo que aquest
és un bon lloc per trobar solucions al meu problema.

Vaig instalˇlar ja fa temps l'OpenOffice i hi vaig
instalˇlar els "language packs" pel catalā i pel castellā.
que em vaig baixar . Al principi, quan tenia la versió 2.0, tot
semblava anar bé. Després me he anat instalˇlant actualitzacions
i a partir de no sé quin punt (me n'he adonat ara perō
el problema pot venir d'abans) no hi ha manera d'utilitzar
les eines de correcció. Quan em vaig baixar OO 2.0.2 també
em vaig baixar l'últim "language pack" pel catalā
(OOo_2.0.2_languagepack_windows_install_ca.exe) i el vaig
instalˇlar.

La primera cosa és que quan vaig a eines > opcions >
configuració de la llengua > llengües > llengua
predeterminada pel document i escolleixo 'catalā' o
'anglčs' i torno a obrir Writer sempre em surt 'espanyol'
com a llengua predeterminada pel document.

L'altra cosa és que, quan intento fer una verificació
ortogrāfica, posi el que posi al text sempre em diu que
s'ha portat a terme la verificació ortogrāfica perō no
avisa de cap error. Si demano que comprovi l'ortografia
mentre escric tampoc ho fa (per cert, la localització al
catalā estā mal feta, l'original en anglčs és 'check spelling while
you type' i la versió catalana diu "no marquis els
errors").

Algú té alguna idea del que pot estar passant? He instalˇlat
i desinstalˇlat el programa ja varies vegades i no es
soluciona el problema.

No em consola gens saber que m'estā passant casi exactament
el mateix amb Microsoft Word. Diu que la llengua catalana
estā seleccionada com a llengua predeterminada perō només em
reconeix textos en castellā. Si poso alguna cosa en catalā, el
subratllat vermell dels errors ortogrāfics s'activa. Aixō fins
i tot encara que desactivi l'espanyol a la 'configuración de
idiomas de microsoft office'.

Estic sent víctima de la catalanofōbia en l'āmbit de
l'ofimātica? Existeix un grup de desenvolupadors afins al PP
que s'han infiltrat a MS Office i OO? :-}

Moltes grācies per qualsevol ajut que em pogueu oferir.

Josep M.