Asunto:Re[2]: [aulainf] Punter estrany
Fecha:Martes, 16 de Agosto, 2005  15:11:00 (+0200)
Autor:Josep M. Fontana <josepm.fontana @...edu>
En respuesta a:Mensaje 16334 (escrito por Dr. Joan de Gracia)

Pregunta-li al teu amic si està utilitzant Nero burning-rom.
A mi em passava el mateix i vaig descobrir que cada vegada
que utilitzava aquesta aplicació es modificava el punter per
defecte i apareixia el rellotge. Tan sols em calia
canviar-lo des del panell de control tal com suggereix
en Joan de Gracia.

Josep M.